Media-Shark

ניהול עמוד פייסבוק

Media-Shark
@mediasharkofficial

Edgar Turtle, Mike Whale, and 14,742 others like this 

About

058-5566-420

media-shark.co.il

typically replies in minutes

Media-Shark

Nov 24 at 12:26 • 🌌

הקמת העמוד העסקי

כשמתחילים להקים את העמוד העסקי בפייסבוק יש לבחור את סוג העסק ובמקרים מסויימים נדרשת הוכחת בעלות. יש למלא את הפרופיל במלואו בכדי שיהיה אינפורמטיבי ככל הניתן, למשל כתיבה נכונה ועניינת של אודות העסק, בניית כפתורים המתאימים לסוג העסק לאינטראקציה מהירה למשל אייקון צף של שיחת טלפון או תצוגה של שעות הפעילות וכדומה.

Media-Shark

Nov 17 at 12:24 • 🌌

תכנים

ניתן להציג בדף הפייסבוק סוגים שונים של תכנים, למשל פוסט הכולל תמונה וטקסט, פוסט הכולל כמה תמונות (מתאים להצגת מוצרים), פוסט עם אופציית התקשרות, פוסט המכיל סרטון וכו'.

Media-Shark

Nov 10 at 12:28 • 🌌

קהלי יעד

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר וזירת הפרסום האולטימטיבית מכיוון שניתן להגיע דרכה לקהלים ספציפיים מכל שכבות האוכלוסייה. כשבונים עמוד פייסבוק יש לחקור על הקהל שאליו אנו מעוניינים להגיע ולפתח דרך של אינטראקציה איתו למשל פיתוח סגנון כתיבה ספציפי ועיצוב שמשדר את מה שרצינו.

Media-Shark

Nov 1 at 12:20 • 🌌

חדשנות

פייסבוק משתנה ומתעדכנת במהרה ולכן צריך תמיד להיות מעודכנים בכל מה שקשור לפלטפורמה, אנחנו לדוגמה קוראים מאמרים על פיצ'רים חדשים שמתווספים לפייסבוק ובמקביל מתעדכנים בנוגע למדיניות הפרטיות והרגולציה של פייסבוק שבאה לידי ביטוי בשינויים בממשק וגם בתוכנות העזר של פייסבוק.

Media-Shark

Oct 31 at 12:30 • 🌌

יחסי ציבור

עמוד הפייסבוק הפך למעין סטנדרט בתקשורת בין העסק ללקוח, חשוב לשים דגש על שפה רהוטה ועניינית ופיתוח סגנון כתיבה אשר מתאים לקהל היעד שלכם.

Media-Shark

Oct 30 at 12:25 • 🌌

מבצעים והגרלות

לצרכים שיווקיים ניתן לשלב מבצעים והגרלות לצורך תפוצת הדף.
מבצעים יכולים להיות קופון הנחה, מחיר מיוחד לקראת החג, הפניה לעמוד ספציפי באתר ועוד.
הגרלות יכולות להיות זכייה בפרס מסוים אם ביצעת פעולה מסוימת לדוגמה "מי שעושה לייק ושיתוף לעמוד יכול לזכות בחופשה באמסטרדם" או "תתייגו בתגובות את מי שהכי הייתם רוצים לפנק ביום ספא ותספרו לנו למה" וכו'.
חשוב לציין כי בפרסום כל הגרלה או מבצע יש לצרף תקנון תואם על פי חוק.

Media-Shark

Oct 29 at 12:24 • 🌌

ביקורות

ביקורות הן חלק חשוב מאוד מדף הפייסבוק ומאפשרות אינדיקציה על אמינות ורמת השירות של העסק.
רצוי להתייחס לעניין הביקורות ברצינות יתרה ולהגיע לאידיאל שכל לקוח יוצא מרוצה.
במידה ואתה עסק קטן רצוי מעט להתחצף ולבקש מלקוח מרוצה להשאיר ביקורת.

Media-Shark

Oct 28 at 12:29 • 🌌

תגובתיות

הלקוחות הם מהות הקיום של העסק ומחייב שהעסק יתייחס אליהם ככאלה, תגובות מהירות וענייניות לשאלות של לקוחות ימירו את התגובה לרכישה/התקשרות. מענה מהיר וענייני לשאלה או תגובה יכול להעיד על רמת השירות. תגובה מדויקת ואישית לתגובה בפוסט יכולה להניב ליד חם.

Media-Shark

Oct 27 at 12:20 • 🌌

סטטיסטיקות ודו"חות

מדף הפייסבוק ניתן להפיק המון מידע, כזה שיעזור לנו להבין איך אנחנו מתקדמים ואיך להשתפר, למשל כמה אנשים מתעניינים בפוסט X לעומת פוסט Y או כמה אנשים ביקרו בדף בחודש נובמבר לעומת חודש דצמבר. פייסבוק מספקת כלים להפקת נתונים מהעמוד העסקי (פייסבוק פיקסל) שבנוסף לדוחות נתונים על העמוד היא מאפשרת גם לקיים אינטגרציות בין פייסבוק פיקסל לאתר האינטרנט ולמערכות לידים ודיוור ובכך להפיק נתונים מכמה ערוצי שיווק במקביל. חשוב לציין כי בפרסום כל הגרלה או מבצע יש לצרף תקנון תואם על פי חוק.

Media-Shark

Oct 26 at 12:21 • 🌌

ניהול העמוד לעסקים

ניהול העמוד בפייסבוק משתנה בהתנהלותו בין סוגי העסקים השונים וצרכי לקוחותיהם, בנוסף, גורמים המשפיעים על העלויות הם-תדירות הפוסטים, סגנונות העיצוב, איכות התכנים, מענה ושירות ללקוח וכמובן חשיבה יצירתית כמו שאנחנו יודעים.

Media-Shark

Oct 25 at 12:21 • 🌌

פלטפורמות

כשעובדים עם פייסבוק בצורה מאסיבית ניתן לשלב שירותים חיצוניים אשר יקלו על העבודה. ניתן למשל לחבר את דף הפייסבוק למערכת לידים (CRM) נתמכת ולשלוט על הלידים שלכם מכמה ערוצים במקביל וכמובן לנתח את המידע. ניתן גם לחבר מערכת דיוור שתשלוט על הניוזלטר ותכני האימייל שלכם. ניתן גם ליצור אינטגרציה בין פייסבוק לאתר האינטרנט ולקבל הודעות למסנג'ר ישירות מהאתר ועוד..

עמודים נוספים בקטגוריית ניהול עמודים

פופאפ הוא כפתור קטן בצידי האתר שבלחיצה עליו גורם לפתיחת "חלון קופץ" ובו אפשר לכתוב טקסטים ולעצב תמונות כמו דף רגיל, לפנק מידי פעם בקופון אבל יש לו פאנץ'; ניתן לשלוט על ההופעה שלו.

ניתן גם לתכנן את הופעת הפופאפ לפי הגדרות שמעידות על "כוונות" מסויימות של הגולש, כמו חלון קופץ מותאם לביקורך הראשון באתר או חלון קופץ לאחר שגלשת 4 דקות באתר, בנוסף אפשר להגדיר את הופעתו לטריגרים מורכבים כמו מעבר תנועת עכבר שמעידה על כוונות יציאה מהאתר ועוד