Media-Shark

צילום סטילס

צילום לעסק זה חלק חשוב בפעולת השיווק של העסק.
צילום סטילס יכול להתאים למגוון צרכים עסקיים כמו צילום תכשיטים, צילום מזון, צילום מוצרים ועוד.

צילומי סטילס גם יספקו מצע של תוכן שאפשר להשתמש בו לפרסום ולקידום במגוון פלטפורמות.

תמונות וקידום בגוגל

גוגל אוהב תוכן איכותי ותמונות הן ממש השיא, תמונות ברזולוציה גבוהה יעשו את העבודה.
קודם כל בגלל שזה תוכן ייחודי וברמה גבוהה.
סוג הקובץ וקטלוג הקובץ תופסים חלק משמעותי מדירוג התמונה.
גם הטקסט בשם התמונה מהווה משמעות ונסרק ע"י מנוע החיפוש.

צילום למדיה

כיום רוב התמונות שמופקות מצילומים עולות למדיה ובטרם הצילומים צריך לחשוב מהו השימוש שיבוצע בתמונות, לאיזה פלטפורמה יועלו ומהם הסטנדרטים באותה פלטפורמה.
לדוגמה צילום של תיקים לצורך העלאה לדף מכירה באתר וצילומי מיתוג של תיקים לצורך קמפיין שיווקי.

צילום מוצרים

צילום מקצועי של המוצרים שלך יאפשרו לך להציג אותם לקהל בצורה מקצועית.
צילום מוצרים יכול להתאים לחנות פרחים שמעוניינת להציג תמונות של זרי הפרחים שלה באתר, לחנות טלפונים שמוכרת מגנים צבעוניים לאייפון או לפארם שמוכר מוצרי קוסמטיקה ועוד.

צילום תכשיטים

בעזרת צילום מקצועי של התכשיטים שלך ניתן להעלות את ערך המוצר שלך ולייצר תמונות שמושכות יותר תשומת לב.
צילום תכשיטים צריך להתבצע על ידי צלם מקצועי שמנוסה בתכשיטים.
יש לחשוב על הרקע המתאים, העדשה המתאימה והתאורה הנכונה ולאפיין מראש את השימוש שיתבצע עם התמונה.
צילום התכשיטים על פרזנטור/ית יכול לשמש כצילומי מיתוג לעסק שלך.

צילום מזון

צילום מזון בעזרת צילום מקצועי של האוכל והמנות הטעימות שאתם מכינים תוכלו לפתות את הלקוחות שלכם לחשוק במנה מסויימת וגם את גוגל שאוהב תמונות איכותיות.
ניתן להעלות אותן גם לאתר האינטרנט וגם להשתמש בהן כתמונה לפוסט בפייסבוק או באינסטגרם והכל באיכות מקסימלית.
בצילום מזון יש להכין כל מנה מספר פעמים ולחשוב על רקע מתאים, תפאורה מתאימה ותאורה מתאימה בהתאם לשימוש שתעשו בתמונות.

צילום למיתוג

מתג את העסק שלך בעזרת צילום מקצועי וכך תגרום לגולשים להתעניין בשירות/מוצר שאתה מפרסם.
צילום למיתוג יכול להיות צילום של קולקציית הבגדים החדשה שלך או ליין התכשיטים החדש, זה יכול להיות גם צילום של צוות העובדים או צילום לקראת קמפיין חדש.
בכדי שהצילום יהיה מקצועי יש לבחור רקע מתאים ולדאוג לתנאי תאורה אופטימליים.

קטלוגים

צילום לצורך הצגה בקטלוג כולל הקמת קונספט ועבודה עם גרפיקאי.
יש לתכנן את מבנה הקטלוג מבחינה עיצובית ולהתאים את הצילום לסוג ההצגה בקטלוג.

צילום ככלי שיווקי

צילומים מקצועיים יעלו את ערך המוצר/שירות שלך ויעידו על איכות ורלוונטיות.
צילום מקצועי יספק לך תוכן איכותי לעבוד איתו לצרכים של העסק שלך.

רקעים (בורדים)

רקעים צבעוניים משמשים לצילומים של מוצרים לצורך העלאה למדיה וקבלת תמונה של המוצר באיכות גבוהה ביותר.
ניתן להשתמש ברקע עם תפאורה לצורך צילומי מוצרים וצילומי מיתוג.
בנוסף רקעים מסויימים משמשים כתנאי הכרחי לצרכים גרפיים מסויימים כמו תמונת מוצר עם רקע שקוף או וידאו עם רקע שקוף.

סוגי עדשות

עדשות הן המרכיב המרכזי במצלמה ובצילום של אובייקטים מסויימים יש להשתמש בעדשה המתאימה.
קיימות סוגי עדשות רבות שכל אחת מהן משפיעה על פרמטרים מסויימים בתוצר הצילום, לכל סגנון צילום יש מגוון עדשות ייעודיות שיפיקו תמונה ייחודית
לצורך הדגמה על סוגי העדשות ניתן לצפות בסימולטור בלחיצה כאן.

תאורה

התאורה היא חלק מרכזי בצילום, חשוב לדייק בצבעים אמיתיים ומצד שני לא "לשרוף" חלקים בתמונה.
התאורה אף פעם לא מושלמת בצורה טבעית ולכן משתמשים בעזרים לדוגמה בפלאשים או באיזון תוכנתי של התאורה בתוכנות עריכה ייעודיות לצלמים.

תפאורה

תפאורה היא מקבץ אלמנטים חזותיים שמוספים לסביבת הצילום.
תפאורה עשירה ומחושבת תשפיע ישירות על התמונה ותתרום ליצירת שפה עיצובית בין התמונות לקמפיין.

צילומי אווירה

צילומי אווירה הם צילומים של העסק בזמן פעולה, צילום של תמונות אווירה מעלות את התדמית של העסק ויכולות לשמש מצע פורה ליצירת פוסטים ומאמרים.

עריכת תמונות

בכדי להפיק את המקסימום מהתמונות יש לעבוד עם תוכנות שמיועדות לכך.
תוכנות אלה מספקות אופציות רבות שלא קיימות במציאות כמו שליטה על התאורה, חידוד וטשטוש, תיקוני צבע ועוד.
צלם מקצועי שמכיר את סביבת העבודה הזו יוכל להפיק את המקסימום מהתמונות שלכם.

פלאשים

פלאש (מַבְזֵק) הוא התקן פולט אור שהכרחי לצילומים מסויימים כמו צילומי מוצר או צילומי מיתוג.
עבור הצלם המקצועי פלאש הוא התקן חיצוני למצלמה שממוקם באיזורים ספציפיים בסביבת הצילום ומסתנכרן עם המצלמה על פי הגדרת הצלם.

צילום לעסק

החלטת שצילומים מקצועיים נחוצים עבור העסק שלך? מוזמן לדבר איתנו, אנו נקח את המידע הנחוץ לנו וניתן לך הצעת מחיר עבור פרויקט מקצועי.
העבודה מתבצעת על פי הצרכים של העסק שלך ובהתאם לסוג הפרויקט.

פורמטים וגדלים

כיום צילום בדרך כלל עולה למדיה ולכן צלם מקצועי צריך להכיר את הסטנדרטים והפורמטים שקיימים בכל הפלטפורמות המובילות, לדוגמה הבדלה בין תמונה שעולה לפייסבוק לבין תמונה שתשמש כרקע באתר אינטרנט.
בנוסף יש להכיר ולייצא את הקבצים הסופיים בפורמטים המקובלים ע"י גרפיקאים.

סטודיו

צילום סטילס וצילומים בכללי יכולים להתרחש בסטודיו או בבית העסק, תלוי בסיטואציה.
לדוגמה צילומי מוצרים יכולים להתרחש בסטודיו ואילו צילומי אווירה בבית העסק.
הסטודיו הוא סביבת העבודה הטבעית של הצלם, צילום מחוץ לסטודיו דורש הערכות מבחינת חשמל ושינוע הכלים וצילום באיזור פתוח אינו מסתמך על חשמל ושינוע מורכב.

עמודים נוספים בקטגוריית צילום

פופאפ הוא כפתור קטן בצידי האתר שבלחיצה עליו גורם לפתיחת "חלון קופץ" ובו אפשר לכתוב טקסטים ולעצב תמונות כמו דף רגיל, לפנק מידי פעם בקופון אבל יש לו פאנץ'; ניתן לשלוט על ההופעה שלו.

ניתן גם לתכנן את הופעת הפופאפ לפי הגדרות שמעידות על "כוונות" מסויימות של הגולש, כמו חלון קופץ מותאם לביקורך הראשון באתר או חלון קופץ לאחר שגלשת 4 דקות באתר, בנוסף אפשר להגדיר את הופעתו לטריגרים מורכבים כמו מעבר תנועת עכבר שמעידה על כוונות יציאה מהאתר ועוד